Reklámajándék megoldások
A reklámajándék iparág egyedülálló kihívásokkal küzd nap mint nap. A nagy termékkínálat kezelése, az egyedi megrendelések és személyre szabott igények, valamint a gyors határidők mind olyan területek, ahol a hagyományos szoftvermegoldások gyakran kevésbé hatékonyak.
- Kulcsrakész funkciók
- Integráció a beszállítókkal
- Termékimportálás Excelből
- Termékvariációk
- Emblémázás számítása
- Termékképek
- Sávos ajánlatok kezelése
- Beszerzési rendelés generálása
- Webáruházból érkező rendelések
- Mintakezelés
- Ha a vevő variál
- Emblémázás
- Csomagküldő integráció
- Komplett raktár
- Komplett pénzügy
- Üzletkötői jutalék
- Látványtervezés
Ha pedig több ilyen is van, akkor mielőbb hívjatok!
- A kiadott mintákat Excelben tartjátok nyilván?
- Az ügyfeletek gyakori változtatásai fejtörést okoznak?
- A rendszeretek nem kezeli a termékvariációkat (szín, méret)
- Excel táblákat formázgattok félévente, hogy több-tízezer terméket töltsetek be a rendszeretekbe?
- A webáruház(ai)tok nincs(enek) összeköttetésben a rendszeretekkel?
- A beszállítók készleteit online nézegetitek?
- Az üzletkötői jutalékokat hóról hóra Excelben számoljátok ki?
- Az emblémázást alvállalkozók végzik és néha nem tudjátok, hogy épp hol van az áru?
- Az emblémázást magatok végzitek, de papíron adjátok ki a munkát?
- A látványtervezés többkörös folyamatát a levelezőben végzitek fájl csatolásokkal?
A MyLION egy innovatív vállalatirányítási rendszer, mely az általános kereskedelmi és szolgáltatóipari igények kiszolgálása mellett rendelkezik speciálisan a reklámajándék kereskedelemre és hozzá kapcsolódó emblémázási szolgáltatásokra kifejlesztett funkciókkal. Az a reklámajándék kereskedő vállalat, amely MyLION-t használ, elmondhatja magáról, hogy a saját működésére szabott megoldást használ, ezáltal megkönnyíti és optimalizálja saját mindennapi működését.
Mi teszi a MyLION-t különlegessé?
- Teljes körű integráció: Végezzétek el az összes feladatot egyetlen platformon belül. A MyLION összeköti a beszerzést, az értékesítést, a raktározást és a szállítást, hogy maximálisan kihasználjátok a potenciált, és minimalizáljátok a manuális munkát.
- Testreszabhatóság: Mivel minden vállalkozás más, a MyLION lehetővé teszi a személyre szabott beállításokat és funkciók hozzáadását is, hogy tökéletesen illeszkedjen az egyedi igényeitekhez.
- Valós idejű adatok és elemzések: Ne hagyjatok ki fontos lehetőségeket gyors reagálási képesség hiányában. A MyLION valós idejű adatokat biztosít, hogy mindig a legjobb döntéseket hozzátok.
Hogyan segíthet a MyLION a vállalkozásotoknak?
- Sokkal hatékonyabb működés: Csökkentsétek a felesleges időt és erőforrásokat, és növeljétek a termelékenységet a MyLION automatizált folyamataival és egyszerű kezelhetőségével.
- Jobb ügyfélélmény: Legyenek elégedettek az ügyfelek a gyors és pontos szolgáltatásotokkal, melyeket a MyLION segítségével nyújthattok számukra.
- Növekvő bevétel: Optimalizáljátok a működést és növeljétek a bevételt a MyLION által nyújtott hatékonyabb üzleti folyamatokkal és stratégiákkal.
Integráció a beszállítókkal
Több magyar és nemzetközi beszállítóval közvetlen adatkapcsolatunk van. Ezáltal a termékek adatai, variációk, árak, képek, sőt, még a készlet is naprakészen elérhető a rendszeretekben. Nincs többé hosszas Excel zsonglőrködés, hogy az adatokat összehozd. Sok időt fogtok spórolni.
Termékimportálás Excelből
Ha nincs a kedvenc beszállítódnak API kapcsolata, akkor az általuk közzétett Excel táblázatot be tudod tölteni a rendszerbe. A képeket is hozzá tudod csatolni. A rendszert tudod az Excel oszlopkiosztásához igazítani és arra is gondoltunk, hogy az első betöltés után ne kelljen konfigurálással tölteni az időt: el tudod menteni sablonba az oszlopkiosztást. Csodás, ugye?
Termékvariációk
Eddig megjegyzésbe írtátok a színt és a méretet, de mostantól a terméktörzsből tudjátok választani a terméket. A beszerzési megrendeléshez így pontos cikkszámotok lesz.
Emblémázás számítása
Beleszámíthatod az emblémázási költségeket a termék árába, nem kell kézzel számolgatnod. Természetesen a beállási költségről sem feledkeztünk el.
Termékképek
A termékekhez kapcsolódó képek elérhetők a rendszerben, és az ajánlatra rá is teszi azokat a rendszer. Ha túl sok van, le tudsz szedni belőlük.
Sávos ajánlatok kezelése
Az ajánlaton a termékeket sávonként tudod feltüntetni és az árazásban is segít a rendszer. Az emblémázást is meg tudod adni sávosan.
A beszerzési rendelést a vevői rendelésekből is tudjátok generálni
Az emblémázást is meg tudjátok így rendelni, ha külső emblémázóval dolgoztok.
A webáruház(ak)ból érkező rendeléseket a rendszer fogadja
Nem kell többet az emailben érkező rendeléseket begépelni (és a tévedésekből keletkezett kalamajkát kiegyenesíteni). A készletet is azonnal foglalja a rendszer, ha tartotok árukészletet.
Mintakezelés
A kiküldött mintákat nem kell többet Excel táblákban vezetni. Sőt, azt sem kell figyelnetek, hogy mikor kell visszakérni, mert a MyLION nektek is és az ügyfeleteknek is képes figyelmeztető emailt küldeni. A mintán elvitt terméket pedig át lehet tenni vevői rendelésre, így nem kell bonyolult köröket végezni a rendszerben.
Ha a vevő variál
És a vevő mindig variál. A MyLION pedig ennek teret ad jól átgondolt korlátok között. A rendeléseket újra lehet nyitni. Tételenként eltérő szállítási címet, szállítási módot és dátumot lehet megadni. Még úgy is, hogy mennyiséget bontasz meg. Ezzel a funkcióval időt, vesződséget spóroltok meg és a nyilvántartás pontos marad, az ügyfeletek pedig az egekbe magasztal majd.
Emblémázás is a csomagban
Ha saját üzemetek van, akkor papírmentesen tudtok feladatokat kiadni, vagy méginkább a dolgozók elveszik maguknak, készre jelentik. Ha probléma van, azt is a rendszerben jelentik. Nem kell leszaladni többet, vagy telefonálni, ha az ügyfél kérdezi, hogy hogy áll a munka. Külső emblémázókkal dolgoztok? Erre is gondoltunk.
Csomagküldő integráció
A csomagcímkéket is közvetlenül a rendszerből tudjátok nyomtatni. Nem kell az ügyfél nevét és a szállítási címet beírkálni a csomagküldő online felületén, mert a MyLION közvetlenül elküldi a rendelés adatokat a csomagküldőnek és a kapott címkét kinyomtatja.
Komplett raktár
Minden raktári műveletet el tudtok végezni. Bevét, Kiszedés, Csomagolás, Visszavét, Selejt, Leltár. Van vonalkód támogatás is persze.
Komplett pénzügy
Számlázni is tudtok innen. A gyűjtőszámlákat is remekül kezeli a rendszer. A számlakifizetéseket is nyilván tudjátok tartani, sőt bankkal is összeköthető a MyLION. A szállítói oldal is komplett, a számlaképet is fel tudjátok csatolni.
Üzletkötői jutalék
Beállítható, hogy az üzeletkötők mennyi jutalékot kapnak a befolyt pénz után. Lehet sávokat létrehozni, levonásokat beállítani és minden üzletkötő meg tudja nézni, hogy hogy áll. A vezetők minden üzletkötő jutalékát látják és ez alapján mehet a kifizetés.
Látványtervek
A MyLION rendszer egyszerűsíti a látványtervezés folyamatát: az üzletkötők könnyedén kérhetnek látványterveket, amit a grafikusok láthatnak és elkészíthetnek. A kereskedők tudják követni, hogy hogy áll a tervezet, majd egyszerűen továbbíthatják az ügyfélnek a rendszerből. Az ügyfél emailben kapja meg a látványterveket, és az elfogadás gombbal rögtön visszajelezheti jóváhagyását, amelyet a kereskedő észlel és továbbít az emblémázoknak. Ez így sokkal-sokkal gyorsabb, mint levelezgetni házon belül, majd az ügyféllel.
Más modulok
Partnerek
A siker két alappillére: pozitív fogyasztói élmény és fogyasztó megtartás. Ezt fejben tartva olyan rendszert alkottunk, mellyel partnerkapcsolataid professzionálisan kezelheted, hozzájárulva a vállalat sikeréhez.
BővebbenTermék
A termékadatok rögzítése és kezelése lehet nehézkes, de akár egyszerű folyamat is. Mi dinamikus rendszerünkkel gondoskodunk róla, hogy ennek a nehézségi szintje a reggeli kávé lefőzése és az iroda kinyitása közé essen.
BővebbenSzolgáltatások
Ezt a funkciót azoknak fejlesztettük, akik szeretik az egyszerű műveleteket, a hatékony szűrést és a tengernyi szabadidőt. Rögzítsd szolgáltatásaid alap- és egyedi adatait, hogy a jövőben időt és energiát spórolhass!
BővebbenÁrumozgatás
A folyamatok időtartamának drasztikus csökkentése érdekében kövesd nyomon pontosan a termékek bevételezését, kiadását és mozgásait. A megspórolt időt töltsd inkább azzal, ami valóban előre viszi cégeteket!
BővebbenBeszerzés
Az elégedett ügyfél a sikeres vállalkozás kulcsa. Gondoskodj professzionálisan a szállítói rendelésekről, és biztosítsd, hogy mind a vevők, mind a szállítók megbízható partnerként tekintenek rátok.
BővebbenÉrtékesítés
Tégy egy visszautasíthatatlan ajánlatot, majd dőlj hátra a székében és várd a vevői rendelést! A rendeléseket hatékonyan kezelheted, a hibákat az automatizált rendszerrel könnyedén elkerülheted. Állíts ki számlákat egyszerűen!
BővebbenSzámlázás
Lépj egyet a modernitás, megbízhatóság és költséghatékonyság felé az elektronikus számlázással és számlakezeléssel. Ha szereted a pénzed a zsebében tartani, akkor ez neked is tetszeni fog.
BővebbenSzállítói számlák
Légy megbízhatóbb a szállítószámlák modullal! Kezeld a hátralékos vagy nyitott szállítói számláit. Egy gombnyomással elfogadhatod, elutasíthatod, visszatarthatod vagy másolhatod a számlát.
BővebbenPénzügy
A mai világban elengedhetetlen egy, a pénzügyeket kezelő eszköz. Mi automatizációval, átláthatósággal és valós idejű adatszolgáltatással gondoskodunk arról, hogy az vállalkozásod hatékony legyen.
BővebbenWebshop kapcsolat
Szinkronizáld webshopod a MyLIONnal! Rendszerünk képes importálni termékeit és annak adatait, de a webshopon történő változásokat is le tudja követni. A webshopra érkező vevői rendelések a rendszerbe is bekerülnek.
BővebbenMiért minket válassz?
Miért intézz mindent egy platformon?
Az iparágukban kiemelkedő vállalatok 96%-a integrált rendszert használ. A költségcsökkentést, back-office standardizálást és a valós idejű adat-hozzáférést tartják a legnagyobb előnynek.
Miért magyar rendszert válassz?
Mi a magyar cégekre, magyar méretekre, magyar piaci környezetre fejlesztettük ki az alkalmazást. Ismerjük a magyar dokumentációs követelményeket.
Miért a MyLION?
A MyLION kényelmet és fókuszált munkát kínál. Egyszerű és letisztult rendszerünk bárhonnan, bármikor hozzáférhető. Válogasd össze a modulokat vállalatod igényei szerint és válts rugalmasan!