Értékesítés
Nyerd meg vevőid szívét egy visszautasíthatatlan ajánlattal, majd fogadd és kezeld rendelésüket hatékonyan. A MyLION lehetőséget biztosít személyre szabott ajánlatok készítésére, amivel megadhatod az üzlet megkötéséhez szükséges utolsó löketet és leveheted vevőidet a lábukról. Ha sikerrel jártál, akkor sem hagyunk eszköztár nélkül: átlátható rendszerben, többféle csoportosításban láthatod a vevői rendeléseket, melyekből számlát is generálhatsz. Kerüld el a hibákat, a rendszer automatikusan figyelmeztet, ha olyan terméket szeretnél foglalni, amely nincs készleten.
Ajánlatok készítése
Egy jó ajánlat lehet az utolsó lépés egy ügyfél megszerzésében, vagy egy partnerkapcsolat létesítésében, de ugyanilyen egyszerű elveszíteni az érdeklődést egy rosszal. A MyLION-nal összeállíthatod, rendszerezheted ajánlataid, sőt akár még különböző verziókat is készíthetsz. Tégy egy visszautasíthatatlan ajánlatot!
Vevői rendelések kezelése, értékesítés
A MyLIONnal rendeléseket vehetsz fel rendelkezésre álló készlet alapján, vagy érkező készletről. Foglalhatsz érkező áruból sorozatszám vagy sarzs alapján. A rendszer nem hagyja, hogy hibát kövess el, ha olyan áruból szeretnél rendelni, amely éppen nincsen készleten - ekkor figyelmeztet, vagy hasonló termékeket ajánl fel. A funkció segítségével a vevővel azonnal, valós időben közölheted, ha egy termék nem elérhető, ezzel megelőzve a későbbi kényelmetlenségeket. A vevői rendeléseket többféleképpen csoportosíthatod a könnyebb és átláthatóbb kezelés céljából. A rendelésből számlát generálhatsz, új rendelés készítése esetén pedig felhasználhatsz egy már létezőt. A rendszernek az áruvisszavétel sem okoz problémát, tartsd számon hatékonyan ezeket a termékeket is!
Más modulok
Partnerek
A siker két alappillére: pozitív fogyasztói élmény és fogyasztó megtartás. Ezt fejben tartva olyan rendszert alkottunk, mellyel partnerkapcsolataid professzionálisan kezelheted, hozzájárulva a vállalat sikeréhez.
BővebbenTermék
A termékadatok rögzítése és kezelése lehet nehézkes, de akár egyszerű folyamat is. Mi dinamikus rendszerünkkel gondoskodunk róla, hogy ennek a nehézségi szintje a reggeli kávé lefőzése és az iroda kinyitása közé essen.
BővebbenSzolgáltatások
Ezt a funkciót azoknak fejlesztettük, akik szeretik az egyszerű műveleteket, a hatékony szűrést és a tengernyi szabadidőt. Rögzítsd szolgáltatásaid alap- és egyedi adatait, hogy a jövőben időt és energiát spórolhass!
BővebbenKészletvezetés
Tedd még hatékonyabbá vállalatod haladó terméknyilvántartási opciókkal. A folyamatok időtartamának csökkentése mellett az emberi hiba lehetőségét is segítünk kiküszöbölni, magasfokú személyre szabás mellett.
BővebbenÁrumozgatás
A folyamatok időtartamának drasztikus csökkentése érdekében kövesd nyomon pontosan a termékek bevételezését, kiadását és mozgásait. A megspórolt időt töltsd inkább azzal, ami valóban előre viszi cégeteket!
BővebbenBeszerzés
Az elégedett ügyfél a sikeres vállalkozás kulcsa. Gondoskodj professzionálisan a szállítói rendelésekről, és biztosítsd, hogy mind a vevők, mind a szállítók megbízható partnerként tekintenek rátok.
BővebbenSzámlázás
Lépj egyet a modernitás, megbízhatóság és költséghatékonyság felé az elektronikus számlázással és számlakezeléssel. Ha szereted a pénzed a zsebében tartani, akkor ez neked is tetszeni fog.
BővebbenSzállítói számlák
Légy megbízhatóbb a szállítószámlák modullal! Kezeld a hátralékos vagy nyitott szállítói számláit. Egy gombnyomással elfogadhatod, elutasíthatod, visszatarthatod vagy másolhatod a számlát.
BővebbenPénzügy
A mai világban elengedhetetlen egy, a pénzügyeket kezelő eszköz. Mi automatizációval, átláthatósággal és valós idejű adatszolgáltatással gondoskodunk arról, hogy az vállalkozásod hatékony legyen.
BővebbenWebshop kapcsolat
Szinkronizáld webshopod a MyLIONnal! Rendszerünk képes importálni termékeit és annak adatait, de a webshopon történő változásokat is le tudja követni. A webshopra érkező vevői rendelések a rendszerbe is bekerülnek.
BővebbenMiért minket válassz?
Miért intézz mindent egy platformon?
Az iparágukban kiemelkedő vállalatok 96%-a integrált rendszert használ. A költségcsökkentést, back-office standardizálást és a valós idejű adat-hozzáférést tartják a legnagyobb előnynek.
Miért magyar rendszert válassz?
Mi a magyar cégekre, magyar méretekre, magyar piaci környezetre fejlesztettük ki az alkalmazást. Ismerjük a magyar dokumentációs követelményeket.
Miért a MyLION?
A MyLION kényelmet és fókuszált munkát kínál. Egyszerű és letisztult rendszerünk bárhonnan, bármikor hozzáférhető. Válogasd össze a modulokat vállalatod igényei szerint és válts rugalmasan!