Partnerek
A Gartner kutatásai szerint a jövőbeli bevétele 80 százalékát a létező ügyfelei 20 százaléka generálja majd, hiszen könnyebb és olcsóbb létező partnereknek eladni, mint újakat találni. A partnerkapcsolatok professzionális kezelése tehát elengedhetetlen a sikerhez. Ezt szem előtt tartva alkottuk meg a MyLION következő funkcióit, melyekkel hozzájárulhatnak a minőségi fogyasztói élmény biztosításához és ezáltal a partnerek, illetve fogyasztók megtartásához.
Partnernyilvántartás
A MyLION partnernyilvántartási funkciójával könnyedén rögzítheted partnereid minden adatát. Úgy alakítottuk ki a rendszert, hogy az alapadatokon felül egyéb egyedi információkat, tulajdonságokat is rendelhetsz partnereidhez, mint a kapcsolat jellege vagy a kapcsolattartás nyelve. Akár cégeket is összekapcsolhatsz és csoportként kezelheted őket. Az adatok rendszerezett tárolásának köszönhetően a rögzített partnereket és adataikat bármikor elérheted egy helyen, így összefüggéseiben láthatjod az információkat, hatékonyabbá válik a partnerkezelés.
Egy esetleges hiba, téves adminisztráció vagy határidő elmulasztása tartós hatással lehet a partnerkapcsolatokra. Legyél te a legjobb partner és ne hibázz! A kapcsolatkezelés funkcióval egyszerűen követheted, hogy melyik ügyféllel léptél kapcsolatba, vagy, hogy kivel lesz éppen találkozód. Állíts be emlékeztetőket a feladatokról és tárgyalásokról, melyeket időpont és téma szerint is visszakereshetsz. Tégy egy lépést a fogyasztói- és partnerelégedettség felé.
Más modulok
Termék
A termékadatok rögzítése és kezelése lehet nehézkes, de akár egyszerű folyamat is. Mi dinamikus rendszerünkkel gondoskodunk róla, hogy ennek a nehézségi szintje a reggeli kávé lefőzése és az iroda kinyitása közé essen.
BővebbenSzolgáltatások
Ezt a funkciót azoknak fejlesztettük, akik szeretik az egyszerű műveleteket, a hatékony szűrést és a tengernyi szabadidőt. Rögzítsd szolgáltatásaid alap- és egyedi adatait, hogy a jövőben időt és energiát spórolhass!
BővebbenKészletvezetés
Tedd még hatékonyabbá vállalatod haladó terméknyilvántartási opciókkal. A folyamatok időtartamának csökkentése mellett az emberi hiba lehetőségét is segítünk kiküszöbölni, magasfokú személyre szabás mellett.
BővebbenÁrumozgatás
A folyamatok időtartamának drasztikus csökkentése érdekében kövesd nyomon pontosan a termékek bevételezését, kiadását és mozgásait. A megspórolt időt töltsd inkább azzal, ami valóban előre viszi cégeteket!
BővebbenBeszerzés
Az elégedett ügyfél a sikeres vállalkozás kulcsa. Gondoskodj professzionálisan a szállítói rendelésekről, és biztosítsd, hogy mind a vevők, mind a szállítók megbízható partnerként tekintenek rátok.
BővebbenÉrtékesítés
Tégy egy visszautasíthatatlan ajánlatot, majd dőlj hátra a székében és várd a vevői rendelést! A rendeléseket hatékonyan kezelheted, a hibákat az automatizált rendszerrel könnyedén elkerülheted. Állíts ki számlákat egyszerűen!
BővebbenSzámlázás
Lépj egyet a modernitás, megbízhatóság és költséghatékonyság felé az elektronikus számlázással és számlakezeléssel. Ha szereted a pénzed a zsebében tartani, akkor ez neked is tetszeni fog.
BővebbenSzállítói számlák
Légy megbízhatóbb a szállítószámlák modullal! Kezeld a hátralékos vagy nyitott szállítói számláit. Egy gombnyomással elfogadhatod, elutasíthatod, visszatarthatod vagy másolhatod a számlát.
BővebbenPénzügy
A mai világban elengedhetetlen egy, a pénzügyeket kezelő eszköz. Mi automatizációval, átláthatósággal és valós idejű adatszolgáltatással gondoskodunk arról, hogy az vállalkozásod hatékony legyen.
BővebbenWebshop kapcsolat
Szinkronizáld webshopod a MyLIONnal! Rendszerünk képes importálni termékeit és annak adatait, de a webshopon történő változásokat is le tudja követni. A webshopra érkező vevői rendelések a rendszerbe is bekerülnek.
BővebbenMiért minket válassz?
Miért intézz mindent egy platformon?
Az iparágukban kiemelkedő vállalatok 96%-a integrált rendszert használ. A költségcsökkentést, back-office standardizálást és a valós idejű adat-hozzáférést tartják a legnagyobb előnynek.
Miért magyar rendszert válassz?
Mi a magyar cégekre, magyar méretekre, magyar piaci környezetre fejlesztettük ki az alkalmazást. Ismerjük a magyar dokumentációs követelményeket.
Miért a MyLION?
A MyLION kényelmet és fókuszált munkát kínál. Egyszerű és letisztult rendszerünk bárhonnan, bármikor hozzáférhető. Válogasd össze a modulokat vállalatod igényei szerint és válts rugalmasan!