Árumozgatás
A kisvállalkozások szerint a MyLION-hoz hasonló rendszerek egyik legnagyobb előnye a folyamatok időtartamának csökkentése. Sőt, integrált ügyviteli rendszerek használata esetén átlagosan 11 százalékkal csökkentek a kis- és középvállalkozások folyamatainak költségei. Az árumozgatás modullal egyszerűen vezethetsz be és ki termékeket a rendszerbe, illetve pontosan követheted a mozgásukat. Az ezekhez kapcsolódó dokumentumok megalkotása és kezelése is csak néhány gombnyomás. Legyenek mindig pontos és naprakész információid, így az időt, amit a dokumentumok kiállításával és a hibák javításával töltenél, fordítsa inkább arra, ami igazán előre viszi a cégeteket!
Bevételezés
Szállítói rendelés és fuvarlevél alapján vonalkóddal is bevihetsz terméket a rendszerbe. A bevételezéshez nincs szükség az ismételt adatbevitelre, egyszerűen, néhány gombnyomással generálhatsz bevételezést a szállítói rendelésekből. Megadhatod az áru raktárban való elhelyezkedését. Ha félnél, hogy hibázol, megnyugtatunk: a MyLION segít nektek és nem engedi. A rendszer követi a szabad raktárhelyeket, illetve olyan tulajdonságok is megadhatók, mint a polc teherbírása, vagy maximális térfogat. A bizonylatok adatait elég egyszer bevinni a rendszerbe, az egymást követő bizonylatok az előzőkből származtathatók. Nyomtass bevételezési jegyet egyszerűen!
Árukiadás
A vevői rendelés vagy szállítólevél alapján vonalkóddal könnyedén kezelheted az árukiadásokat. Készíts és nyomtass a MyLION segítségével szállítólevelet vagy árukiadási jegyet! A szállítólevélből könnyedén számlát generálhatsz.
Raktárközi mozgatások
Hiába követjük nyomon a bevételezést és tudjuk, hol helyeztük el az árut, ha a mozgásokat nem tudjuk rögzíteni. A MyLION segít abban, hogy mindent tudhass, így követhetővé tette a gépi átmozgatásokat, a szállítólevelet és az árumozgatási utasítást. Segítségével figyelheted a selejtezési folyamatot, és erről jegyzőkönyvetsz állíthat ki.
Más modulok
Partnerek
A siker két alappillére: pozitív fogyasztói élmény és fogyasztó megtartás. Ezt fejben tartva olyan rendszert alkottunk, mellyel partnerkapcsolataid professzionálisan kezelheted, hozzájárulva a vállalat sikeréhez.
BővebbenTermék
A termékadatok rögzítése és kezelése lehet nehézkes, de akár egyszerű folyamat is. Mi dinamikus rendszerünkkel gondoskodunk róla, hogy ennek a nehézségi szintje a reggeli kávé lefőzése és az iroda kinyitása közé essen.
BővebbenSzolgáltatások
Ezt a funkciót azoknak fejlesztettük, akik szeretik az egyszerű műveleteket, a hatékony szűrést és a tengernyi szabadidőt. Rögzítsd szolgáltatásaid alap- és egyedi adatait, hogy a jövőben időt és energiát spórolhass!
BővebbenKészletvezetés
Tedd még hatékonyabbá vállalatod haladó terméknyilvántartási opciókkal. A folyamatok időtartamának csökkentése mellett az emberi hiba lehetőségét is segítünk kiküszöbölni, magasfokú személyre szabás mellett.
BővebbenBeszerzés
Az elégedett ügyfél a sikeres vállalkozás kulcsa. Gondoskodj professzionálisan a szállítói rendelésekről, és biztosítsd, hogy mind a vevők, mind a szállítók megbízható partnerként tekintenek rátok.
BővebbenÉrtékesítés
Tégy egy visszautasíthatatlan ajánlatot, majd dőlj hátra a székében és várd a vevői rendelést! A rendeléseket hatékonyan kezelheted, a hibákat az automatizált rendszerrel könnyedén elkerülheted. Állíts ki számlákat egyszerűen!
BővebbenSzámlázás
Lépj egyet a modernitás, megbízhatóság és költséghatékonyság felé az elektronikus számlázással és számlakezeléssel. Ha szereted a pénzed a zsebében tartani, akkor ez neked is tetszeni fog.
BővebbenSzállítói számlák
Légy megbízhatóbb a szállítószámlák modullal! Kezeld a hátralékos vagy nyitott szállítói számláit. Egy gombnyomással elfogadhatod, elutasíthatod, visszatarthatod vagy másolhatod a számlát.
BővebbenPénzügy
A mai világban elengedhetetlen egy, a pénzügyeket kezelő eszköz. Mi automatizációval, átláthatósággal és valós idejű adatszolgáltatással gondoskodunk arról, hogy az vállalkozásod hatékony legyen.
BővebbenWebshop kapcsolat
Szinkronizáld webshopod a MyLIONnal! Rendszerünk képes importálni termékeit és annak adatait, de a webshopon történő változásokat is le tudja követni. A webshopra érkező vevői rendelések a rendszerbe is bekerülnek.
BővebbenMiért minket válassz?
Miért intézz mindent egy platformon?
Az iparágukban kiemelkedő vállalatok 96%-a integrált rendszert használ. A költségcsökkentést, back-office standardizálást és a valós idejű adat-hozzáférést tartják a legnagyobb előnynek.
Miért magyar rendszert válassz?
Mi a magyar cégekre, magyar méretekre, magyar piaci környezetre fejlesztettük ki az alkalmazást. Ismerjük a magyar dokumentációs követelményeket.
Miért a MyLION?
A MyLION kényelmet és fókuszált munkát kínál. Egyszerű és letisztult rendszerünk bárhonnan, bármikor hozzáférhető. Válogasd össze a modulokat vállalatod igényei szerint és válts rugalmasan!